Wednesday, May 19, 2010

MAKLUMAT STORMREADERS



E-Net


Ringkasan eNet, fungsi dan proses yang terlibat.

E-Net merupakan sebuah laman dimana ahli yang mendaftar sebagai ahli, usahawan atau rakan usahawan akan mendapat sebuah akses masuk ke eNet Stormreaders. Ianya disediakan untuk kemudahan anda menguruskan perniagaan anda melalui online. Semua teknologi ini desediakan bagi memudahkan anda menjalankan perniagaan dengan lebih efektif dan berkesan.

Apa yang perlu anda lakukan adalah mendapatkan pin sementara. Sebaik sahaja anda mendaftar diri dengan Stormreaders melalui mana-mana Usahawan Stormreaders, anda akan diberi pin sementara untuk akses masuk ke e-Net anda. Anda boleh log-in melalui laman web www.stormreaders.com.

Selepas itu anda dikehendaki menukar kata laluan. Kata laluan baru hendaklah diingati oleh anda dtetapi tidak mendedahkanya kepada sesiapa. Di e-Net, pelbagai kemudahan disediakan antaranya mempebaharui profil, melihat mata keuntungan, melihat pelanggan e-Store, menghantar masej, muat turun file dan pelbagai lagi.

Berniaga secara online memerlukan alat komunikasi pengantara untuk memudahkan urusan komunikasi. Sebagai inisiatifnya, anda diwajibkan untuk memiliki sebuah alamat e-mel sendiri dan perlu dimaklumkan kepada pihak Stormreaders. Segala perkara yang memerlukan dokumenntasi akan dihantar ke e-mel anda. Ia bukan sahaja dapat menjimatkan kos, malahan dapat mempercepatkan lagi masa anda.






E-Store


Ringkasan e-Store, fungsi dan proses yang terlibat

  • Kedai buku di Internet milik anda.

Anda akan menjadi tuan kedai buku maya dimana anda boleh mempromosi kedai anda dan anda akan mandapatkeuntungan hasil dari pembelian melalui kedai anda.

  • Anda tidak perlu penyimpan dan pengepos buku kepada pelanggan

Kami akan menyediakan semua barang untuk dijual dan kami juga akan menyediakan proses penghantaran. Anda tidak perlu menyimpan stok produk di rumah anda. Anda juga tidak perlu risau untuk memikirkan cara penghantaran ke pelanggan. Malah setiap pelembelian dari pelanggan anda akan mendapat keuntungan seperti kedai buku sebenar.

  • Anda boleh memilih design kedai anda

Anda boleh memilih jenis design untuk kedai anda mengikut citarasa anda. Stormreaders menyediakan pelbagai jenis deisgn untuk anda pilih.

  • Keselamatan e-Store terjamin dan sentiasa dipantau

Laman web e-Store anda terjamin keselamatannya untuk sebarang transaksi pembayaran dan sentiasa dipantau oleh badan-badan keselamatan internet.

  • Anda boleh memantau aktiviti penjualan e-Store anda

Anda boleh memantau segala aktiviti yang berlaku di kedai e-Store anda. Anda akan diberi satu akses ke laman untuk memantau semua aktiviti e-Store anda.

  • Anda boleh mendapatkan lebih banyak lagi keuntungan

Anda layak untuk mendapatkan lagi pelbagai jenis keuntungan yang lain apabila anda menjadi rakan usahawan Stormreaders. Anda bukan sahaja mengumpul keuntungan hasil penjualan buku di kedai e-Store anda, malah anda akan mengumpul keuntungan hasil dari penyertaan rakan usahawan dibawah tajaan anda. Dan terdapat pelbagai lagi jenis keuntungan yang akan dibincangkan selepas ini.






Dipetik dari laman : http://www.stormreaders.com.my/
Lagi maklumat lanjut sila ke laman http://www.stormreaders.com

Untuk Menyertai
sila hubungi :
Aktivis Penyebaran Ilmu
atau
Zuraida 019-5596205 email : didadean@gmail.com
atau
sertai online di
http://www.stormreaders2u.net/r/didadean

No comments:

Post a Comment